Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NAJPREDÁVANEJŠÍ


Otázky a odpovede
Ako nakupovat

 

 

1. AKO DLHO TRVÁ ODOSLANIE TOVARU?

Tovar, ktorý je skladom odosielame do 24 hodín, ak nie je tovar na sklade, budete do 48 hodín informovaná o dátume naskladnenia (zvyčajne do týždňa).

2.AKO DLHO TRVÁ DODANIE POŠTOU/UPS?

Ak ste si vybrali dodanie poštou = Balík na poštu alebo poštový kuriér - dodanie od odoslania je nasledujúci pracovný deň.

3.KOĽKO STOJÍ POŠTOVNÉ/DOPRAVNÉ?

Pri platbe vopred na účet účtujeme nasledovne:

Balík na poštu stojí 1,5 € (S DPH)- Balík bude uložený na pošte podľa zadaného PSČ a príde Vám SMS od Slovenskej pošty s podacím číslom, s ktorým si môžte balík vyzdvihnúť. 

NAD 20 € je balík na poštu ZDARMA.

Balík na adresu (poštovým kuriérom) 4 € (S DPH) - Balík Vám kurér doručí domov, ak nebudete na adrese, nechá balík na pošte

Pri platbe na dobierku(v hotovosti na pošte alebo kuriérovi) je príplatok 1 €.

4.NEDÁ SA MI ODOSLAŤ OBJEDNÁVKA. Čo robiť?

Ak sa Vám nedá odoslať objednávka môže to byť z viacerých dôvodov.

Ak eshop vypisuje napr. hlášku - Treba vyplniť povinné políčka- presvedčte sa, že ste vyplnili všetky polia formulára správne. Často sa automaticky vyplní nesprávne IČO, kde Google chrome uvedie názov republiky, popr. inú chybu a vtedy vypíše, že je ntuné uviesť IČO.

Taktiež je nutné zaškrtnúť pole- Súhlasím s obch. podmienkami,ak nie je zaškrtnuté, eshop na to taktiež upozorní. Vźdy sa treba riadiť hláškou, ktorú Vám eshop vypíše a vźdy pred odoslaním treba riadne formulár skontrolovať.

Ak si neviete rady, kontaktujte nás emailom alebo na tel.č. 0948016701.

5.OBJEDNÁVKU SOM ODOSLALA, ALE NA MAIL MI NEPRIŠLO POTVRDENIE.

Ak Vám neprišla do minúty kópia objednávky na mail je to spôsobené dvomi možnosťami -

a) neuviedla ste správny email v objednávke, kontaktujte nás prosím a email prepíšeme..

b) ak používate email centrum, azet, zoznam a podobne je možné, že máte plnú schránku alebo email skončil nekde v SPAMe. Na uvedené emaily často vôbec nechodia žadne naše automatické správy ani o zmene stavu objednávky.

V každom prípade nás radšej kontaktujte mailom alebo telefonicky a zistíme príčinu.

6. STAV OBJEDNÁVKY BOL ZMENENY NA VYBAVENÁ, ALE TOVAR STÁLE NEMÁM.

Ak bola objednávka vybavená, doručenie treba očakávať poštou max. do 2 prac. dní. Ak prešla táto lehota a  tovar stále nemáte (resp. Vám neprišla SMS z pošty k Balíku na poštu, kontaktujte nás. Pošleme Vám podacie číslo a zistíme, kde sa balík nachádza. Takisto nás môžte kontaktovať aj hneď po odoslaní,ak si prajete a sledovať si balík sami. :)

7.OBJEDNALA SOM SI TOVAR, ALE KÚPILA SOM SI HO AJ INDE.

Je veľmi dôležité si uvedomiť, že ak si u nás niečo objednáte, ste povinná si tovar aj prevziať.

Poštovné pri neprevzatom balíku je 5 €, preto sme vďační za každé prebratie balíku v lehote 18 dní.

Preto, ak si kúpite tovar v obchode, či inom eshope, je nutné objednávku IHNEĎ zrušiť mailom alebo telefonicky, aby vôbec nedošlo k odoslaniu. Takisto,ak je dodanie pre Vás príliš dlhé. a nechcete viac čakať, je nutné objednávku zrušiť a nie ju potom neprevziať.

8. OBJEDNANÝ TOVAR MI NESEDÍ A POTREBUJEM INÉ ČÍSLO.

Ak potrebujete tovar, ktorý ste si objednala v inej veľkosti, stačí nám to uviesť do mailu a tovar poslať späť -prosíme posielať NEOPRATÝ A BEZ ZNÁMOK NOSENIA bez akýchkoľvek sprievodných lístkov. či faktúry. My Vám obratom zašleme Vami požadovanú veľkosť, bez toho,aby ste musela doplácať poštovné: POŠTOVNÉ JE JEDNORAZOVO ZDARMA.

Prosíme v prípade zaslania ako obyčajný list uvádzať na ňom Vašu adresu, aby sme vedeli, kto nám tovar zaslal. :)

9.OBJEDNANÝ TOVAR SA MI NEPÁČI A CHCEM HO VRÁTIŤ.

Ak sa Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nepáči, máte nárok na vrátenie do 14 dní od prevzatia. Stačí, aby ste vyplnili formulár na stránke https://www.bensini.sk/Reklamacia-vratenie-tovaru-a7_0.htm alebo poslali späť vyplnený formulár, ktorý je v potvrdzujúcom maily k objednávke. Faktúru k tovaru netreba prikladať. Taktiež prosíme tovar pred zaslaním späť NEPRAŤ, NENOSIŤ (iba ho vyskúšať) a pokiaľ je to možné zaslať ho v pôvodnom priesvitnom obale..

Prosíme, v prípade zaslania ako obyčajný list uvádzať na ňom Vašu adresu, aby sme vedeli, kto nám tovar zaslal. :)

 


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

MDliOTYwYm